Fotografia produktowa
Zdjęcia, które napędzają sprzedaż.
Gotowe zdjęcia wykorzystasz, nie tylko na swój sklep internetowy ale również na social media i materiały drukowane.
Zdjęcia, które trafiają do serca Twojego klienta.
Jakich zdjęć potrzebujesz?
Packshot
Produkty są przedstawiona na białym tle. Ich zadaniem jest pokazanie produktu tak, aby potencjalny klient wiedział jak produkt wygląda. Możliwe jest również stworzenie plików bez tła.
Sesja stylizowana
Każda aranżacja jest dobierana do potrzeb Twojego produktu, tak aby to on był głównym bohaterem. Produkt przedstawiony w ciekawej stylizacji, po to by zainteresować Twojego potencjalnego klienta.
Zdjęcia z modelką
Sesja we współpracy z profesjonalnymi modelami, zarówno w plenerze jak i studio.
Typu duch
Ubrania jak żywe. Zdjęcia wykonane są na niewidocznym manekinie. Dzięki temu możliwe jest przedstawienie produktów w jednym, stałym i powtarzalnym schemacie zapewniając spójność starszych, obecnych oraz przyszłych kolekcji.
6 kroków dobrej współpracy
Ustalenie szczegółów
Na początku zadaję dużo pytań, aby móc wykonać zdjęcia, których potrzebujesz.
Profesjonalna postprodukcja
Dopieszczanie zdjęć oraz profesjonalny retusz, aby uzyskać idealny wygląd Twoich produktów.
Dostarczenie produktów
Produkt może być dostarczony osobiście lub kurierem. Dlatego odległość nie stanowi problemu.
Zdjęcia pracują
Gotowe zdjęcia możesz od razu publikować.
Sesja zdjęciowa
Wykonanie zdjęć produktowych zgodnie z ustaleniami. Pierwsze gotowe zdjęcia są wysłane do akceptacji klienta.
Zwrot produktów
Odbiór osobisty lub wysyłka produktów kurierem.
Co ma wpływ na cenę?
Jak to wygląda w praktyce?
Wycenę rozpoczynam od ankiety z szczegółowymi pytaniami o produkt oraz cel wykonania zdjęć. Każdy produkt jest inny (wielkość, faktura, struktura itd). Dopiero po otrzymaniu wypełnionej ankiety mogę podać ostateczny cennik, który jest odzwierciedleniem konkretnego zlecenia. I co ważne – w ramach tego cennika Klient otrzymuje dostęp do wszystkich udanych zdjęć wykonanych w ramach tego zlecenia, a następnie dokonuje wyboru tych najlepszych.
Teraz, kiedy już wiesz, jak wygląda współpraca, możesz śmiało wykręcić mój numer lub wysłać zapytanie w formie wiadomości e-mail i umówić się na spotkanie, tzn. kawę! Pamiętaj, że profesjonalne zdjęcia przekładają się na większą sprzedaż!